- Friday 1st of October 2021
Lalabet Review
Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: zo'n 2500 tot 3000 games als ik het goed heb geteld. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus vind je zonder zoeken. Waar ik de meeste tijd verlies is de live-sectie. Evolution levert dat stuk en dat merk je meteen: mensen van vlees en bloed en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data. Wat betreft dat welkomstpakket: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. De wagering is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op https://forums.delphiforums.com/guidefidtdf/messages/4/1 mocht je het willen nakijken. Een account maken is zo gebeurd en je kunt al vanaf 10 euro los. Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, via Skrill zelfs sneller. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de verificatie duurde onnodig lang, maar daarna was het geen gedoe meer. Hulp krijg je via de livechat, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een echte app is er niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn dus dat mis ik eigenlijk niet. Qua licentie zit het bij Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — houd daar rekening mee. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.
Latest News
“BIZ 2021” Entrepreneurial Day competition
Workshop on modern assessment and the Use of Zoom Software in Learner-Centered Classroom (Academic staff)
- Friday 19th of March 2021
“Let’s Plant Trees for a Better Environment 2021”
Biz 2020 – UWU Entrepreneurs’ Day
Faculty of Management signs MoU with the Sri Lanka Institute of Marketing
0 Replies:
Leave a Reply