- Friday 1st of October 2021
Lalabet Review
Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: zo'n 2500 tot 3000 games als ik het goed heb geteld. Pragmatic Play, Play'n GO en NetEnt zie je overal terug, en de klassiekers als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen. Waar ik eigenlijk vooral zit is het live gedeelte. Evolution levert dat stuk en dat scheelt echt: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, ook op 4G in de trein. Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Lees die kleine lettertjes wel even, de achtergrond van de club vind je op forum.ttpforum.de profile als je twijfelt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie met een minimum van 10 euro. iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Daar baalde ik toen wel van: de verificatie duurde onnodig lang, maar daarna was het geen gedoe meer. De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Er is geen download-app, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet. De vergunning komt van Curacao, dus geen KSA-vergunning — houd daar rekening mee. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.
Latest News
“BIZ 2021” Entrepreneurial Day competition
Workshop on modern assessment and the Use of Zoom Software in Learner-Centered Classroom (Academic staff)
- Friday 19th of March 2021
“Let’s Plant Trees for a Better Environment 2021”
Biz 2020 – UWU Entrepreneurs’ Day
Faculty of Management signs MoU with the Sri Lanka Institute of Marketing
0 Replies:
Leave a Reply