- Friday 1st of October 2021
Lalabet Review
Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en eerlijk gezegd was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots voor zover ik kan zien. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead staan er allemaal op. Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Die tafels draaien op Evolution en dat merk je meteen: live dealers die af en toe Nederlands spreken, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. De stream hapert bij mij nooit, ook als mijn wifi het half doet. Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, meer daarover staat op Lalabet Review - Online spelen in 2026: een praktische spelersgids voor je je aanmeldt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en de minimale storting is 10 euro. Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, via Skrill zelfs sneller. Dat vond ik wel jammer: de KYC-check sleepte een paar dagen, na een keer heb je er geen last meer van. Klantenservice zit in een chatvenster, antwoord komt doorgaans snel. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een aparte app hebben ze niet, het schaalt netjes naar je scherm en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten. De vergunning komt van Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat weet je dan. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.
Latest News
“BIZ 2021” Entrepreneurial Day competition
Workshop on modern assessment and the Use of Zoom Software in Learner-Centered Classroom (Academic staff)
- Friday 19th of March 2021
“Let’s Plant Trees for a Better Environment 2021”
Biz 2020 – UWU Entrepreneurs’ Day
Faculty of Management signs MoU with the Sri Lanka Institute of Marketing
0 Replies:
Leave a Reply